30 dager retur

  • Vi tilbyr 30 dagers returrett på varer kjøpt på www.wheat.dk
  • Vi tilbyr ikke bytte. Du må derfor legge inn en ny bestilling. 
  • Returretten løper fra den dagen du mottar varen. Dersom fristen går ut på en helligdag, lørdag, grunnlovsdag, julaften eller nyttårsaften, forlenges fristen til påfølgende ukedag.

 

Slik returnerer du kjøpet i vår returportal 

  • Du oppretter din retur selv via vår returportal her. 
  • I returportalen registrerer du varene du ønsker å returnere. 
  • Du bærer returkostnadene selv. Velger du å bruke vår returetikett via returportalen trekker vi 75 kr fra returbeløpet ditt. 
  • Pakk varen forsvarlig og legg ved returseddelen som fulgte med pakken. Vær oppmerksom på at alle returnerte varer må være i originalemballasjen. Pakk varene forsvarlig og ikke plasser returetiketten eller lignende direkte på originalemballasjen.
  • Når du har opprettet returen din, vil du motta en QR-kode på epost som returetikett. Denne koden skannes i nærmeste BRING pakkebutikk. Husk å få kvittering for innlevering. 


Tilbakebetaling
 

  • Du kan forvente å motta pengene på kontoen din innen 14 virkedager etter at pakken har kommet til oss. Når vi har behandlet returordren din, vil du motta en bekreftelse fra oss på e-post. Hvis du ikke har mottatt den innen 14 virkedager, vennligst kontakt vår kundeservice webshop@wheat.eu 
  • Returbeløpet overføres til betalingsmåten du brukte ved kjøpet. Har du f.eks. betales med kort, betales beløpet til betalingskortet som benyttes 

 

Angreretten faller bort, og du kan miste returbeløpet ditt helt eller delvis dersom varen er blitt forringet. Dette kan f.eks. på grunn av: 

  • At du faktisk har brukt varen. 
  • At varen har blitt skadet mens du var ansvarlig for den. 
  • At varen er håndtert på en annen måte enn det som var nødvendig for at du kunne fastslå egenskapene og kvaliteten. 
  • Vi aksepterer ikke returpakker sendt til pakkebutikker. 

 

 

Retur adresse: Wheat Norge c/o DSV webshop@wheat.dk +4545200220 Stormåsen 41 1540 Vestby Norway 

 

Klage 

Ditt kjøp av omfattes av kjøpsloven, inkludert mangelregler. Det betyr at du som forbruker har 24 måneders reklamasjonsrett, at du enten kan få reparert eller byttet en mangelfull vare, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen. 

Det er selvsagt et krav at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke skyldes feil bruk av produktet eller annen skadevoldende oppførsel. 

 

Du må kontakte oss innen "rimelig tid" 

Du må annonsere innen "rimelig tid" etter å ha oppdaget mangelen. Vi anbefaler at du reklamerer så raskt som mulig, og senest 2 måneder etter at mangelen er oppdaget. Du kan klage ved å kontakte oss via e-post til: webshop@wheat.eu. Avhengig av den spesifikke situasjonen vil du motta ytterligere instruksjoner. 

 

Returbetingelser 3 for 2 kampanje 

Når vi kjører en 3 for 2-kampanje, bruker vi alltid rabatten på de tre dyreste varene hvis det kjøpes mer enn tre varer. Vi beregner da en rabatt, som trekkes fra prisen på de tre dyreste varene. 

Vare 1: 150 kr 

Vare 2: 200 kr 

Vare 3: 300 kr 

Disse tre varene koster til sammen 650,- og gir en besparelse på 150,- tilsvarende 23 % på alle varer. Denne prosenten trekkes derfor også ved retur. Så det endelige returbeløpet vil være følgende for hver av de tre varene: 

Vare 1: 115,5 kr 

Vare 2: 154 kr 

Vare 3: 231 kr